28 ian. 2011

Miraculosul usturoi, continuare

Continui seria de articole despre usturoi . Sper să fiţi toţi sănătoşi şi să nu aveţi nevoie de lacuri sau medicamente. Aştept comentariile şi sfaturile voastre cu mult drag. Poate cunoaşteţi şi alte reţete cu care îi puteţi ajuta pe cei în suferinţă... Scrieţi la comentarii.

REMEDIU PENTRU DIABET


Folosirea usturoiului a redus nivelul de zahăr din sângele diabeticilor. Într-un caz, un om cu diabet avansat aflase de la doctori că era într-o situaţie fără speranţă şi a fost trimis să moară acasă, la vârsta de şaizeci ani. La nouăzeci ani, încă mai trăia, sănătos tun. Începuse să mănânce o combinaţie de usturoi, pătrunjel şi creson. Nivelul zahărului din sânge i-a coborât de la 200 şi ceva la 110. Şi a continuat să folosească fericit acest remediu, timp de ani de zile. Usturoiul nu vindecă diabetul şi nu trebuie folosit fără permisiunea medicului. Dar poate fi un mod util de a coborî nivelul zahărului şi, astfel, de a controla boala. Surprinzător şi interesant, însă, este faptul - consemnat de mai multe ori - că usturoiul poate reduce nivelul zahărului din sânge la diabetici.



UN ALIMENT TESTAT, COMPARATIV CU MEDICAŢIA ANTIDIABETICĂ

Usturoiul - deşi are o acţiune puţin mai înceată - este la fel de eficient ca tolbutamida (un medicament oral pentru diabetici) la eliminarea glucozei excesive din sânge. Doamna R.B., consumatoare de usturoi, spune: „Recent, mi s-a pus diagnosticul de diabet moderat. Medicul mi-a spus că, dacă nivelul zahărului din sânge nu-mi scădea, trebuia să iau un medicament oral. Citisem despre modul cum poate usturoiul să reducă nivelul zahărului din sânge, aşa că am început imediat să iau câte o capsulă de usturoi de 0,32 g, pe lângă vitamine şi drojdie de bere, după fiecare masă. Rezultatul: zaharul din sânge mi-a revenit la normal şi nu mi-a mai fost necesar sau prescris nici un medicament.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zona Blog Money