4 sept. 2010

Ce mai joaca puii nostri pe internet?

Sunteţi ingrijorate ca şi mine că puiul vostru stă prea mult la calculator? Aţi vrea sa ştiţi pe unde navigheaza şi mai ales ce jocuri preferă? Aţi dori poate să-i oferiţi un timp limitat în faţa calculatorului fără să mai auziţi veşnicul "mai vreau" ? Atunci suntem în aceeaşi situaţie. Eu am găsit o "portiţă de salvare" în site-ul http://www.strengari.ro/
     Aici părinţii pot face un cont puiului lor. Pe acest site copiii intra intr-o lume virtuală frumoasă şi calmă, mult mai sigură decât pe alte site-uri de jocuri. Partea bună este că aici părinţii administrează contul şi vor şti exact ce face micuţul lor şi cât timp petrece în faţa calculatorului. Aici părinţii pot restricţiona accesul copiilor cu ajutorul setărilor iniţiale ale contului pentru copii.
     Intrând pe acest site pătrunzi intr-o comunitate aparte,caldă şi plină de culoare, unde copilaşul tău poate găsi cam tot ce-i trebuie, de la glume, poveşti, filme,teste şi chiar un chat şi până la jocuri, cluburi, calendar. Are chiar şi o cameră a lui pe care şi-o poate decora cu obiecte virtuale cumpărate de la "Plaza" - unde are un magazin cu tot felul de lucruri draguţe. Pe strengari.ro  copilul tău poate avea pagina lui unde are posibilitatea de a se întîlni cu alţi prieteni, poate ţine un jurnal, poate posta pozele lui. Mai găseşte aici o secţiune de educaţie unde are un dicţionar, iar părinţii au un forum şi multe articole de ajutor pentru ei şi pentru şcolari.
     Când am văzut prima data acest site mi-a plăcut grafica şi felul în care este structurat, apoi l-am descoperit cu nerăbdare imediat după ce mi-am creat un cont.
     Nu mai este cazul să vă spun cu câtă plăcere se joacă puiul meu aici, la strengari.ro  şi câţi prieteni şi-a făcut.

     Merită să vă aduceţi copilaşii pasionaţi de calculator şi internet în acest mediu virtual educativ şi distractiv, pe care voi ca părinţi îl puteţi controla permanent pentru ca să vă ştiţi copiii în siguranţă pe internet.
<a href='http://www.strengari.ro'>Strengari</a>

Un comentariu:

Zona Blog Money