14 sept. 2010

Fetele au blog!

   Toată lumea s-a modernizat. Mai degrabă scrii pe blog şi-ţi inviţi prietenii să citească noutăţi despre tine decât să le trimiţi o scrisoare.


E mai simplu, e mai interesant, de bon-ton.

Unele fete moderne au site-uri care le asigură un venit constant, altele îşi publică propriile creaţii. Eu chiar dacă abia mi-am făcut acest blog am fost curioasă să aflu dacă cineva îl găseşte interesant, dacă cineva a copiat măcar un cuvânt din postările mele. Aşa că mi-am înscris blogul la Blog Copy .

E simplu: un click pe "Sign up" îţi creezi un cont gratuit completând formularul, şi asta e tot. Chiar şi un începător ca mine se poate descurca.

După ce te-ai înregistrat gratuit, poţi să-ţi urmăreşti prin Blog Copy toate blogurile tale fără să te coste nimic.

Eu am reuşit astfel să aflu câte accesări am avut şi mai ales ce s-a copiat de pe blogul meu.

Am văzut ce-i interesează mai mult pe vizitatorii mei şi am putut deduce şi ce nu-i interesează; e un feedback de folos dacă vrei să-ţi măreşti traficul pe site sau blog.

Dacă ai un site sau un blog cu creaţii originale poţi afla prin înscrierea lui pe http://blogcopy.com/ cine le-a copiat şi ţi le foloseşte gratuit ca să le poţi proteja mai bine.

Dar am mai descoperit un avantaj: Blog Copy e o sursă foarte bună de informaţii la care are acces oricine. Asta datorită fragmentelor copiate de pe o mulţime de site-uri şi bloguri. Dacă ceva a meritat să fie copiat de pe blogul sau site-ul tău vei avea mai mulţi vizitatori.

Intraţi pe http://blogcopy.com/ şi descoperiţi singure ce poate să facă pentru voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zona Blog Money